HLE 18
1801 op het festival "Le Chemin de Fer du Bocq 2019 "
1802 met een meettrein bestaande uit het ES800 meetrijtuig, 2 I11A's en achteraan locomotief 1825
1802 met een IC-trein Eupen - Oostende rijdt uitzonderlijk via L24 te Warsage
1802 te Warsage
1803 met een IC-trein Antwerpen-Centraal - Oostende
1804 met een IC K naar Gent St-Pieters
1804 met M5 rijtuigen rijdt P-trein 8901 Schaarbeek - Kortrijk
1805 wacht op zijn vertrek te Lokeren naar Kortrijk
1811 te TW Kinkempois
1811 met een IC trein Oostende-Eupen rijdt door Schellebelle
1812 met IC K n°2233 op 13 september 2011, de 2de dag dat er een HLE18 op deze verbinding reed
1812 met een IC-trein naar Oostende
1812 met een IC A Eupen - Oostende
1813 rijdt door Sint-Mariaburg met een IC-trein naar Charleroi-Sud
1813 en I6/I11 rijtuigen met een IC-trein Gent St-Pieters naar Tongeren te Lede
1814 met M6 op IC K naar Gent St-Pieters
1814 met M6 rijdt door Schellebelle naar Gent St-Pieters
1816 met een IC E naar Knokke-Blankenberge komt aan in Gent St-Pieters
1816 met een IC-trein naar Charleroi-Sud
1818 rijdt met een IC-trein naar Oostende te Warsage
1819 rijdt door Warsage met een IC-trein naar Oostende bestaande uit 4 M7 en 3 I11 rijtuigen
1819 brengt een M7BMx rijtuig over van TW-Melle naar Hasselt
1820 met de IC A Eupen - Oostende
1823 in Merelbeke met een IC trein naar Gent St-Pieters
1823 te Wetteren
1825 met het ES800 meetrijtuig
1825 met het ES800 meetrijtuig van Dendermonde naar Jette te Heizijde
1825 rijdt door Warsage met een IC trein Eupen-Oostende
1826
1828 te Maldegem
1828
1828 met een IC trein naar Eupen te Warsage
1830 te Gent-Dampoort
1830 komt met een ram M6-rijtuigen aan in Brussel-Noord
1831 komt aan in Gent-Dampoort met een IC naar Oostende
1831 te Brugge
1831
1831 rijdt met een IC-trein door Baulers naar Charleroi-Sud
1832 met een IC A naar Oostende
1832 met een IC A naar Eupen
1832 rijdt met een IC trein Kortrijk - St-Niklaas het station van Dendermonde binnen samen met de 5512 met rijtuigen van SDP
1834
1834 komt met een IC trein naar Oostende aan in Gent-Dampoort
1834 naar Eupen
1835 met de IC K in Wetteren
1835 rijdt met een IC trein door Destelbergen
1836
1836 met een IC E te Brugge
1836 met een IC-trein Eupen-Oostende rijdt door Schellebelle
1837 met de IC-trein Arlon - Brussel-Zuid te Ciney
1839 doet dynamische testen met M7 rijtuigen te Schellebelle
1842 met een IC-trein naar Brussel-Zuid rijdt door Engis
1843 te Warsage richting Eupen
1843 komt aan in Brussel-Zuid met een IC-trein Eupen - Oostende
1844 met een IC naar Antwerpen-Centraal
1844 rijdt een dynamische tesrit met M7 rijtuigen naar Schaarbeek
1844 rijdt door Dilbeek met een dynamische tesrit van M7 rijtuigen naar Schaarbeek
1846 met P8012 naar Gent Sint-Pieters
1847 met een IC-trein van Antwerpen-Centraal naar Gent St-Pieters
1847 met een trein van de Chiro van Turnhout naar Gent St-Pieters te Schellebelle
1848 rijdt door Beervelde met een IC-trein Antwerpen-Centraal - Oostende
1852 met p-trein naar Oostende
1854 met de IC trein Genk - Gent
1854 brengt een P-trein over naar Schaarbeek
1854 met het ES800 meetrijtuig rijdt door Zellik vanuit Dendermonde naar Brussel-Noord en verifieert het dynamische gedrag van de stoomafnemer
1856 rijdt door Huivelde met een IC-trein Sint-Niklaas - Kortrijk
1857 rijdt los door Denderleeuw richting Jette
1858 rijdt met een IC-trein Eupen - Oostende door Warsage
1859 rijdt door Maria-Aalter naar Oostende
11861 met M6 rijtuigen rijdt met een omgeleide IC-trein Antwerpen-Centraal - Oostende door Oudegem
1862 met een IC Eupen-Oostende komt aan in Gent St-Pieters
1862 rijdt door Destelbergen met een IC vanuit Antwerpen-Centraal
1862 komt met de Oriënt Express uit Amsterdam CS naar Venetië aan in Brussel-Zuid na een locwissel van de 186293 van Lineas in Schaarbeek
1862 komt met de Oriënt Express aan in Mons
1862 wacht in de bundel van Mons op zijn vertrek naar Venetië
1862 rijdt onder de spanningssluis 3kV / 25kV van Quévy richting Frankrijk
1862 rijdt door Quévy met de Oriënt Express naar Venetië
1865 komt met een IC-trein aan in Gent-Dampoort
1868 rijdt met de P8901 van Schaarbeek naar Kortrijk door Haaltert
1870
1872 rijdt door Hennuyères richting Brussel-Zuid
1873 rijdt door Schellebelle
1873 vertrekt met een IC-trein uit Brussel-Zuid naar Kortrijk
1875 met een IC K naar Gent St-Pieters te Schellebelle
1875 in TW Kinkempois
1877 in TW Kinkempois
1878 komt met een P-trein aan in Gent St-Pieters
1878 sleept de koninklijke trein naar Oostende
1882 rijdt met het ES800 meetrijtuig en 2 DMS rijtuigen van Knokke naar Schaarbeek
1882 rijdt testritten met het nieuwe M7B rijtuig tussen Schaarbeek en Kortrijk. Samenstelling: 1882 + 2*WR + 2*I10B + M7B + 4*M6B200 + 18
1885 samen met een M6Bx rijtuig te Kinkempois
1887 rijdt door Beervelde met een IC-trein naar Antwerpen-Centraal
1890 komt aan te Namen met een p-trein Brussel-Zuid - Aarlen
1891 met P8005 naar Oostende
1891 met de Nightjet 324/424 komende van Wenen/Innsbruck rijdt door Visé naar Brussel-Zuid. Door werken in Olne wordt deze trein omgeleid via L39, L24 & L40.
1892 rijdt met een omgeleide IC-trein Eupen - Oostende door Warsage bestaande uit 5 M7 en 3 I11 rijtuigen
1893 met een IC E naar Tongeren
1893 rijdt door Hennuyères richting Mons
1895 rijdt door Warsage richting Welkenraedt en Eupen
1895 rijdt door Hennuyères richting Braine-le-Comte