HLE 18

1801 op het festival "Le Chemin de Fer du Bocq 2019 "

1802 met een meettrein bestaande uit het ES800 meetrijtuig, 2 I11A's en achteraan locomotief 1825

1802 met een IC-trein Eupen - Oostende rijdt uitzonderlijk via L24 te Warsage

1802 te Warsage

1803 met een IC-trein Antwerpen-Centraal - Oostende

1804 met een IC K naar Gent St-Pieters

1804 met M5 rijtuigen rijdt P-trein 8901 Schaarbeek - Kortrijk

1805 wacht op zijn vertrek te Lokeren naar Kortrijk

1811 te TW Kinkempois

1811 met een IC trein Oostende-Eupen rijdt door Schellebelle

1812 met IC K n°2233 op 13 september 2011, de 2de dag dat er een HLE18 op deze verbinding reed

1812 met een IC-trein naar Oostende

1812 met een IC A Eupen - Oostende

1813 rijdt door Sint-Mariaburg met een IC-trein naar Charleroi-Sud

1813 en I6/I11 rijtuigen met een IC-trein Gent St-Pieters naar Tongeren te Lede

1814 met M6 op IC K naar Gent St-Pieters

1814 met M6 rijdt door Schellebelle naar Gent St-Pieters

1816 met een IC E naar Knokke-Blankenberge komt aan in Gent St-Pieters

1816 met een IC-trein naar Charleroi-Sud

1818 rijdt met een IC-trein naar Oostende te Warsage

1819 rijdt door Warsage met een IC-trein naar Oostende bestaande uit 4 M7 en 3 I11 rijtuigen

1819 brengt een M7BMx rijtuig over van TW-Melle naar Hasselt

1820 met de IC A Eupen - Oostende

1823 in Merelbeke met een IC trein naar Gent St-Pieters

1823 te Wetteren

1825 met het ES800 meetrijtuig

1825 met het ES800 meetrijtuig van Dendermonde naar Jette te Heizijde

1825 rijdt door Warsage met een IC trein Eupen-Oostende

1826

1828 te Maldegem

1828

1828 met een IC trein naar Eupen te Warsage

1830 te Gent-Dampoort

1830 komt met een ram M6-rijtuigen aan in Brussel-Noord

1831 komt aan in Gent-Dampoort met een IC naar Oostende

1831 te Brugge

1831

1831 rijdt met een IC-trein door Baulers naar Charleroi-Sud

1832 met een IC A naar Oostende

1832 met een IC A naar Eupen

1832 rijdt met een IC trein Kortrijk - St-Niklaas het station van Dendermonde binnen samen met de 5512 met rijtuigen van SDP

1834

1834 komt met een IC trein naar Oostende aan in Gent-Dampoort

1834 naar Eupen

1835 met de IC K in Wetteren

1835 rijdt met een IC trein door Destelbergen

1836

1836 met een IC E te Brugge

1836 met een IC-trein Eupen-Oostende rijdt door Schellebelle

1837 met de IC-trein Arlon - Brussel-Zuid te Ciney

1839 doet dynamische testen met M7 rijtuigen te Schellebelle

1842 met een IC-trein naar Brussel-Zuid rijdt door Engis

1843 te Warsage richting Eupen

1843 komt aan in Brussel-Zuid met een IC-trein Eupen - Oostende

1844 met een IC naar Antwerpen-Centraal

1844 rijdt een dynamische tesrit met M7 rijtuigen naar Schaarbeek

1844 rijdt door Dilbeek met een dynamische tesrit van M7 rijtuigen naar Schaarbeek

1846 met P8012 naar Gent Sint-Pieters

1847 met een IC-trein van Antwerpen-Centraal naar Gent St-Pieters

1847 met een trein van de Chiro van Turnhout naar Gent St-Pieters te Schellebelle

1848 rijdt door Beervelde met een IC-trein Antwerpen-Centraal - Oostende

1852 met p-trein naar Oostende

1854 met de IC trein Genk - Gent

1854 brengt een P-trein over naar Schaarbeek

1854 met het ES800 meetrijtuig rijdt door Zellik vanuit Dendermonde naar Brussel-Noord en verifieert het dynamische gedrag van de stoomafnemer

1856 rijdt door Huivelde met een IC-trein Sint-Niklaas - Kortrijk

1857 rijdt los door Denderleeuw richting Jette

1858 rijdt met een IC-trein Eupen - Oostende door Warsage

1859 rijdt door Maria-Aalter naar Oostende

11861 met M6 rijtuigen rijdt met een omgeleide IC-trein Antwerpen-Centraal - Oostende door Oudegem

1862 met een IC Eupen-Oostende komt aan in Gent St-Pieters

1862 rijdt door Destelbergen met een IC vanuit Antwerpen-Centraal

1862 komt met de Oriënt Express uit Amsterdam CS naar Venetië aan in Brussel-Zuid na een locwissel van de 186293 van Lineas in Schaarbeek

1862 komt met de Oriënt Express aan in Mons

1862 wacht in de bundel van Mons op zijn vertrek naar Venetië

1862 rijdt onder de spanningssluis 3kV / 25kV van Quévy richting Frankrijk

1862 rijdt door Quévy met de Oriënt Express naar Venetië

1865 komt met een IC-trein aan in Gent-Dampoort

1868 rijdt met de P8901 van Schaarbeek naar Kortrijk door Haaltert

1870

1872 rijdt door Hennuyères richting Brussel-Zuid

1873 rijdt door Schellebelle

1873 vertrekt met een IC-trein uit Brussel-Zuid naar Kortrijk

1875 met een IC K naar Gent St-Pieters te Schellebelle

1875 in TW Kinkempois

1877 in TW Kinkempois

1878 komt met een P-trein aan in Gent St-Pieters

1878 sleept de koninklijke trein naar Oostende

1882 rijdt met het ES800 meetrijtuig en 2 DMS rijtuigen van Knokke naar Schaarbeek

1882 rijdt testritten met het nieuwe M7B rijtuig tussen Schaarbeek en Kortrijk. Samenstelling: 1882 + 2*WR + 2*I10B + M7B + 4*M6B200 + 18

1885 samen met een M6Bx rijtuig te Kinkempois

1887 rijdt door Beervelde met een IC-trein naar Antwerpen-Centraal

1890 komt aan te Namen met een p-trein Brussel-Zuid - Aarlen

1891 met P8005 naar Oostende

1891 met de Nightjet 324/424 komende van Wenen/Innsbruck rijdt door Visé naar Brussel-Zuid. Door werken in Olne wordt deze trein omgeleid via L39, L24 & L40.

1892 rijdt met een omgeleide IC-trein Eupen - Oostende door Warsage bestaande uit 5 M7 en 3 I11 rijtuigen

1893 met een IC E naar Tongeren

1893 rijdt door Hennuyères richting Mons

1895 rijdt door Warsage richting Welkenraedt en Eupen

1895 rijdt door Hennuyères richting Braine-le-Comte